Diada Cultural 2018

Diada Cultural 2018

Aquest 27 de març celebrarem la Diada Cultural, aquí teniu tota l’agenda d’actes:

GUIEM D’EFAK, va néixer el 23 de març de 1930 a Asobla, Rio Muni, dins la Guinea Equatorial. Un referent de la Cançó, un dels mallorquins més eclèctics del segle XX. Músic, rapsode i escriptor. Es defineix també com un defensor de la llengua, la cultura i el territori.

La contextualització de la diada cultural, està relacionada amb el tema central del centre, SIAU QUI SOU. Els Tallers estaran organitzats amb 5 blocs temàtics.
Rondalles i llegendes, jocs d’un temps, música i dansa, artesania i gastronomia
Dins cada bloc hi haurà diversos tallers relacionats amb el tema. Els alumnes n’elegiran dos i dins cada un d’ells hi haurà diferents tallers que els alumnes descobriran en aquell mateix moment.

PROGRAMA:

MATÍ

• 9h-9’15h TROBADA A LES AULES
  • 9’15h-10’30h PRIMER TORN DE TALLERS
  • 10’30h-11’30h PATI
  • 11’30h-12’45h SEGON TORN DE TALLERS

HORABAIXA

• 14’45h-15’00h TROBADA A LES AULES
  • 15’00h A 16’00h ESPECTACLE MUSICAL «PETITS PIRATES»

AMB LES FAMÍLIES FIRETA 16’15- 18’30

On podreu trobar:
Mercat ICAPE 5è de primària, botiga aula UEEC, estand cicle formatiu infermeria i altres paradetes organitzades per l’AMIPA.

TAMBÉ PODREU GAUDIR D’ALTRES ACTIVITATS

• Ludoteca de jardí.
  • Contacontes.
  • Tio viu ecològic.
  • Teatre de titelles.
  • Exposició «UN ANY DE MIL DIMONIS»
  • Mostra producció grafit.
  • Micro teatre (ESO).
  • Concert SLOW SAVAGE (ESO).

Els/Les alumnes de 5è de primària i 3r d’ESO vendran gelat amb ensaïmada pro viatge d’estudis.
Preu 3€

GRÀCIES A TOTES LES FAMÍLIES QUE COL·LABOREN DE L’ORGANITZACIÓ