Diada de Sant Jordi

Com cada any, en aquesta data tan emblemàtica, Es Liceu celebra el dia del llibre. És per això que aquest dia s’aprofita per fer activitats relacionades amb el plaer per la lectura i l’escriptura.
Enguany els alumnes de Secundària han participat d’un Racó de Lectura en Veu alta, que havia organitzat el departament de Llengües. De les 9h a les 13h, es va habilitar un racó on tothom qui vulgués estava convidat a llegir en veu alta.
També, aquest dia es va fer el lliurament dels premis del CERTAMEN LITERARI. Va venir l’escriptor Pere Morey (membre del jurat) i va dir unes paraules molt encoratjadores pels nostres alumnes i els va animar a seguir llegint i escrivint.
Donem l’enhorabona a tots els participants i en especial als finalistes i guanyadors.