Dimarts 21 de febrer les classes de “es violins” i ” ses trompetes” varen anar d’excursió a sa granja-escola Jovent.

Vegeu-ho al lloc web dels violins i les trompetes.

Varen gaudir d’un dia assolellat on poder aprende a cuidar dels animals, alimentar-los i conèixer el seu entorn.
També els varen explicar com cultivar una planteta i els varen donar les pautes per cuidar la llavor que varen sembrar.
El moment estrella va ser poder colcar al cavall  “Tro”, amb qui varen fer una volteta per la granja.
Ah! no ens oblidam del berenar tan bo que ens varen preparar. Un pa amb oli amb cuixot dolç.
Va ser un dia tan esperat que el varem aprofitar tant com varem poder! Fins i tot, hi va haver moment per poder jugar una estoneta.