EL CLUB DE LECTURA DE SECUNDÀRIA.

Després d’un curs en pausa, es torna a constituir un Club de Lectura.
El Departament de Llengua, des del Projecte de Foment de la lectura, ha tornat a trobar enguany un grup d’alumnes especials, d’aquests que llegeixen perquè volen. Estudien 4t curs de secundària i els podeu veure a la foto:
Pere Aguiló, Josep Candel, Jonathan Delgado, Paula Hernández, Dani Llompart,Jordi Moyà, , Aida Pérez, Georgina Pons, Lucía Sterling i Sebastià Tomás.
El divendres passat, dia 19 d’octubre, es va fer la primera reunió per tal de constituir el nou Club, que havia funcionat un parell de cursos enrera i que el curs passat no es va posar en marxa per diverses raons. L’objectiu del Club no és un altre que llegir i parlar del que llegim: sense presses i sense pressions. Cada cop que acabem un llibre farem una tertúlia per intercanviar les nostres opinions i les nostres sensacions com a lectors.
A la reunió del divendres hi va haver diverses propostes com a primera lectura del Club i, finalment, ens decidírem per una novel·la curta publicada en els noranta, i que ja és un clàssic: Seda de l’italià Alessandro Baricco (1958). Quan facem la nostra tertúlia vos informarem puntualment i vos traslladarem les nostres conclusions.
Aprofitarem la nostra presentació per agrair el recolzament de la Direcció del centre, especialment la del cap pedagògic de secundària, en Rafel Fiol, i també la col·laboració de l’Amipa de la nostra escola i de la Biblioteca que, amb la seva aportació econòmica, faran possible que els alumnes del Club puguin disposar dels llibres gratuïtament.
Fins aviat.