EL GRUP D’ALUMNES DE 3r i 4t PREMIATS PER LA UIB AL CONCURS DE “PERIODISTES ESCOLARS”

vertical(0)

El passat dimarts 31 de maig, el grup d’alumnes format per Mireia Jiménez, Telma Martínez, Guiem Muñoz i Javier Sierra, coordinats pels professors del Departament de Llengua, Rafel Fiol i Josefina Manchado, varen rebre el Segon Premi de “Periodistes escolars a la UIB”, corresponent a la categoria de “Crònica”, a l’edifici de Son Lledó. El títol de la crònica premiada és: Una visita a la UIB: una nova experiència”

Els alumnes, acompanyats de les seves famílies, i de Radosveta Kirilova i Rafel Fiol, recolliren el premi amb molta il·lusió, i amb la satisfacció pròpia d’una feina recompensada. La crònica es va publicar el mes de març a la nostra web, i l’objectiu era informar de la visita de l’equip concursant a la Universitat el mes de desembre passat. Allà varen poder entrevistar un dels responsables de l’Oficina Universitària de Suport a persones amb necessitats, un servei per a estudiants universitaris que necessiten de serveis especials per algun tipus de problema greu de salut o per alguna discapacitat. A la crònica presentada, els nostres alumnes hi aportaren també diverses entrevistes relacionades amb aquest servei: per una banda, a dos estudiants universitaris, i per una altra banda a dues professores de la nostra escola, responsables d’alumnes amb necessitats educatives a secundària, Joana Teresa i Esperança; a tots quatre agraïm la disposició a completar la feina del nostre equip, amb la qual han contribuit , segurament també, a l’obtenció del premi.

Enhorabona a tot l’equip!

A les imatges podeu veure algun dels moments de l’acte de dia 31. I la feina premiada, la podeu trobar a la nostra pàgina web de dia 17 de març de 2016.

Departament de Llengua.