El nostre ex-alumne, Enric Gonyalons és ferit i segrestat al Sàhara. Tot el nostre suport a ell i la seva família.

Enric va ser alumne nostre durant gairebé tota la seva vida escolar, juntament amb el seu germà Carles i el seu germà gran Daniel.
A la versió digital del Diari de Balears podeu veure la notícia, on s’explica que:
El cooperant mallorquí Enric Gonyalons Sureda ha estat segrestat a Algèria, amb dues companyes que treballaven com a voluntàries als campaments de refugiats sahrauís de Rabuni, a la província algeriana de Tinduf.
Des d’aquí li volem donar tot el nostre suport, juntament amb les dues companyes, i a la causa que els ha portat a la situació.
Igualment a tota la seva família, i estem segurs i segures que podem parlar en nom de tota la nostra Comunitat Educativa si els diem des d’aquí que per allò en què puguem ajudar-los, només ho han de dir.