El SOIB promou les pràctiques professionals d’alumnes de Formació Professional. Alumnes del nostre Cicle Formatiu les hi han realitzat.

Vegeu-ho aquí.
El Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), amb la seva implicació en la formació i qualificació professional dels joves menors de 25 anys, ha acollit durant 4 mesos les pràctiques professionals d’un total de 5 alumnes de cicles formatius de grau mitjà de formació professional.
D’aquesta experiència pilot s’han beneficiat alumnes, procedents de l’IES Juníper Serra i del col•legi Es Liceu, desenvolupant tasques reals d’administració i manteniment informàtic, respectivament.
La valoració global de les pràctiques tant per part dels responsables del SOIB, com per part dels alumnes participants ha estat molt satisfactòria, la qual cosa els ha permès obtenir el seu títol de formació professional de grau mitjà.
El darrer dia de pràctiques, els alumnes han tingut una entrevista personal amb la directora del SOIB, Francesca Ramis, la qual els ha recomanat tres aspectes claus per al seu futur professional: la recerca activa de feina, la formació constant al llarg de tota la seva vida professional i la consideració de l’autoocupació com a eina vàlida d’inserció laboral.