Els alumnes de 4t d’E.S.O d’es Liceu visiten l’ Escola d’Hoteleria de les Illes Balears.

El passat dia 30 de gener els i les alumnes de 4t d’ESO visitaren l’Escola d’Hoteleria juntament amb Jero l’orientadora del centre i Eva, tutora del grup de 4t d’ESO A. El departament d’orientació de l’escola ha organitzat aquesta sortida perquè els alumnes coneguin els estudis que es poden cursar  tant per accedir en acabar la secundària com per si els interessa més endavant en acabar el batxiller.
Allà ens han explicat els diferents estudis que ofereix l’escola, ens han mostrat les instal·lacions i hem fet un parell de casos pràctics com per exemple reservar una cambra d’hotel a través d’un programa informàtic, preparar un còctel o com presentar una taula amb figures fetes amb torcaboques.
Volem agrair a tot el personal que ens va atendre per la seva atenció i temps dedicat.