Els alumnes de Cures Auxiliars d’Infermeria ensenyen primers auxilis als d’Informàtica

Al mòdul de Formació i Orientació Laboral (FOL), els alumnes del Grau Mitjà han d’estudiar un apartat de 30 hores sobre Prevenció de Riscos Laborals, dins el qual hi ha els primers auxilis. Això els pertoca als grups d’Informàtica, perquè els grups d’Auxiliar d’Infermeria n’estan exempts. És per això que ells es converteixen en professors de primers auxilis, organitzant un taller, al qual de manera més pràctica i efectiva, ensenyen als alumnes d’Informàtica què fer quan es troben amb una persona accidentada al lloc de treball.
Aquí els podeu veure en acció. Pitjant a cada fotografia la podeu veure en gros.
Gràcies, professors i professores del Grau Mitjà, i a la professora, Concepció Martorell, que va preparar el taller.