Els dies 25 i 26 de maig, els alumnes de 2n d’ESO de l’escola participam a la mostra de teatre escolar

vertical(0)

vertical(0)El que volem mostrar és una acció artística molt variada a partir de l’obra de Joan Brossa.
Amb les seves accions teatrals, les seves accions musicals, les seves peces de ball i els seus monòlegs de transformació, Joan Brossa és un precursor del Happening i de la performance. Nosaltres, hem aprofitat la seva concepció de la poesia i del fet teatral per elaborar un muntatge on hi trobareu els exercicis d’estil que hem fet aquest any a l’assignatura optativa de teatre de la nostra escola.
Estau tots convidats!
TEATRE XESC FORTEZA