Els menús d’Es Liceu.

Qui teniu els vostres fills i filles dinant a l’escola ja els coneixeu, però creim que és interessant per a tothom conèixer-los també, perquè realment porten molta feina, tan pel que fa al seu disseny com pel que fa a la feina de les cuineres (a les quals dedicam el vídeo-anunci promocional de la cuina d’Es Liceu, fet a l’assignatura de música de 4t d’ESO que teniu més a baix, i tot el personal implicat.
Com us dèiem a una anterior notícia,  a la secció “Menjador” (menú superior, Serveis, Menjador), que porta la gerent de manera autònoma, gracies als Sites de Google, hi trobareu el Projecte de menjador, on hi podeu llegir un extens report de tota l’organització, criteris de selecció dels aliments i confecció dels menús, i moltes més coses. És interessant remarcar que hem introduït fa dos mesos els menús per intolerències alimentàries.
Cada mes podeu baixar el menú en format per a full de càlcul, on hi podeu observar les variants, propostes de menú per sopar i menú per intoleràncies. Recordau enviar els vostres suggeriments a cuina@esliceu.com
I al lloc web també hi tenim Dinar com a casa.  Programa per a les famílies, Caixons ecològics Berenar saludable a casa i al’escola,