Els nostres alumnes de la UEEC i Nietzsche

Els nostres alumnes de la UEEC i Nietzsche

L’àrea d’Ètica de 4t ESO treballam els distints sistemes morals i filosòfics al llarg de la història. Enguany els alumnes, han treballat aquests moviments i personatges amb la tècnica del “Role playing”.

Aquí vos volem mostrar la fantàstica feina que han fet els alumnes de l’aula UEEC i sobre un filòsof que no és poca cosa …. Friedrich Wilhelm Nietzsche. A continuació vos facilitam l’explicació de tot el procés que ens ha passat en Tòfol Morey.
La idea del vídeo va ser agafar una petita part de tot el que suposa la teoria del Superhombre i fer la nostra pròpia interpretació, com bé diu en Joan al començament. Consideràrem interessant mostrar la part d’oci d’en Marc, na Maria i en Joan i així reflectir que les seves motivacions poden ser les mateixes que les nostres. Per mostrar aquesta faceta individual pensarem que el Superhombre d’en Nietzsche podia ser un bon punt de partida. Les idees que exposa aquesta teoria se’ls hi varen presentar adaptades, amb frases curtes i ben seleccionades. Ràpidament encaminarem el treball a representar cadascú d’ells el que més els hi agradava fer fora de l’escola. Després tot va ser elaborar una mica de guió i fer la gravació.
Enhorabona Maria, Marc i Joan i a tot l’equip docent de l’aula UEEC !!!!