Els projectes de 6è EI

Com diu Dennis Atkinson “El projecte és un espai de multiplicitat, d’interrelacions invisibles, que no es veuen però que són poderosament presents en les accions de pensar, formular hipòtesi, generar respostes…”

Amb el projecte de la Serra de Tramuntana i del nom de l’aula hem pogut compartir un camí ple d’aprenentatges on l’alumne ha sigut un subjecte actiu, protagonista del seu aprenentatge.

L’objectiu d’aprendre a partir de projectes no és avaluar el producte final sinó gaudir del procès i prendre consciència de les passes que hem anat seguint per arribar a les conclusions.

“L’aprenentatge ha deixat de ser una activitat interna i individual per passar a ser una activitat col·laborativa i en xarxa” (George Siemens).

A continuació i clicant damunt cada imatge podreu gaudir del document audiovisual que amb tanta il·lusió hem estat preparant amb els alumnes per deixar constància, en certa manera, de tot el que hem après. Esperem que ho gaudiu!

Si clicau damunt l’enllaç, entrareu al documental