Els projectes d’FPB a IB3!

vertical(0)

Els projectes d’FPB a IB3!

Enguany els alumnes d’FPB han iniciat la feina a classe mitjançant treballs globalitzats (o projectes). El plantejament metodològic parteix de la idea de voler fer feina amb totes o amb la majoria de les assignatures,de forma transversal.

Un dels projectes que s’ha realitzat sorgeix a través de l’associació Ondine i Alnitak, que ens va oferir la possibilitat de participar al concurs IMPULSORS DEL CANVI per salvar els oceans. Per tant el TG que s’ha realitzat participa al projecte “Dues mans” d’Ondine on els creadors dels 4 projectes guanyadors es podran unir a la tripulació del vaixell d’investigació d’Alnitak, durant una setmana descobrint la vida salvatge de la Mediterrània com un biòleg marí.

Els projectes que han realitzat els nostres alumnes han tengut molt bona acollida. Tan és així que alguns d’ells han sortit al programa Meteo, temps i natura d’IB3 televisió.

Aquí teniu el vídeo:

Enhorabona!