ERASMUS+ 2021

ERASMUS+ 2021

Ester, Andrés i James a Wroclaw, Polònia

Al site de l’Erasmus es van publicant notícies de les primeres experiències Erasmus+ d’enguany, un any complicat.

N’Ester, n’Andrés i en James varen partir cap a Wroclaw (Polònia), una experiència que se’ns dubte no oblidaran.

Ester Aguilar, Andrés Pantoja i James Davies del CFGM de Sistemes microinformàtics i xarxes ja han iniciat la seva formació en empreses a Polònia. Els tres alumnes han obtingut una beca Erasmus del projecte EuroFP Balears IV (2018-1-ES01-KA102-049410) gestionat i coordinat per la Conselleria d’Educació de les Illes Balears, en el que l’escola participa mitjançant el consorci format per centres d’ensenyament de formació professional de les Illes Balears.

Els alumnes realitzaran una estada de tres mesos en una empresa de la ciutat de Wroclaw, varen partir dia 3 d’abril i tornaran dia 7 de juliol.

A continuació podeu veure una sèrie d’imatges: