ERASMUS+ 2022

Un any més l’escola Es Liceu ha apostat per la internacionalització dels estudis de Formació Professional, i ha concedit beques de mobilitat Erasmus+ als seus alumnes de cicles formatius de grau mitjà (CFGM) i formació professional bàsica mitjançant el projecte EuroFP Balears V, coordinat per la Conselleria d’Educació i Formació Professional.

Gràcies a aquest projecte, cinc alumnes del CFGM de Sistemes Microinformàtics i xarxes realitzaran les seves pràctiques formatives en empreses de l’estranger al llarg de tres mesos, i els alumnes de FPB Informàtica i comunicacions durant 6 setmanes.

Javier Garcia ha partit a Massa, Itàlia. Com podeu veure a la imatge són un gran grup d’estudiants de diferents especialitats de formació professional (cuina, pastisseria, informàtica, etc.) i de totes les Illes i centres: IES Calvia, IES Marc Ferrer, CIFP Son Llebre, IES Ramon Llull, IES Josep Miquel Guardia, IES Sa Serra, IES Sineu i CC Es Liceu.

Javier juntament amb l’alumne i la professora acompanyant de l’IES Sineu a l’aeroport abans de partir, i al seu lloc de treball.

Fernanda i Aritz ja són a Wroclaw, Polònia, on ja hem tingut estudiants altres anys i seguim comptant amb la seva col·laboració per la bona qualitat de les pràctiques formatives i la valoració global de l’experiència que han fet els alumnes. Són un grup de quatres estudiants, dos de l’escola Es Liceu, un de l’IES Sineu i un altre de l’IES Portocristo.

Els alumnes a l’empresa on realitzaran les pràctiques
Els alumnes i el professor Cristóbal de IES Sineu a l’aeroport

Albert i Miquel realitzaran la seva formació a Irlanda, juntament amb quatre alumnes de l’Aula Balear i un de l’IES Ses Estacions.

Finalment, els alumnes de FPB Informàtica i comunicacions també aniran a Polònia, on coincidiran amb els estudiants del CFGM.

Els alumnes a l’aeroport.
Els alumnes a l’empresa.