ERASMUS+ 2023 – Escola Es Liceu

Un any més els nostres alumnes de FPB Informàtica i comunicacions, CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes, CFGM Cures auxiliars de infermeria han iniciat les seves mobilitats a l’estranger per realitzar pràctiques formatives en empreses.

A més, aquest any els alumnes de CFGS Infantil i CFGS Desenvolupament d’aplicacions web, també s’han sumat a la internacionalització, també aniran a fer la formació en empreses a l’estranger.

Els desitgem molta sort en aquesta experiència! Que sigui molt profitosa tan a nivell personal com professional! A continuació podeu veure un resum de les diferents mobilitats que ja s’han iniciat. Els alumnes de FPB Informàtica i comunicacions iniciaran la seva estada el pròxim dia 17 d’abril.

CFGS Infantil

Na Neus va ser la primera en partir, va partir dia 09 de març a Turku, Finlàndia

Na Natalia i na Noemí varen partir dia 22/03 a Vibo Valentia, Itàlia. Amb elles també varen anar n’Olga i n’Isaac del CFGM Cures auxiliars de infermeria. La professora Paula Rovira els va acompanyar.

CFGS Desenvolupament d’aplicacions web

En Ricardo i n’Hugo varen partir dia 14/03 a Wroclaw, Polònia

CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes

Daniel i Enric varen partir dia 20/03 a Loule, juntament amb n’Angel, alumne de l’IES Sineu. La coordinadora Erasmus, Catalina Oliver, els va acompanyar.

Anthony i Marc varen partir dia 21/03 a Emmen, Països Baixos. Els va acompanyar el professor Artem Rudenko.

Fernando va partir dia 20/03 a Luca, Itàlia, juntament amb en Toni, alumne de l’IES Sineu. La professora Antònia Estrany d’aquest altre centre, els va acompanyar.

CFGM Cures auxiliars d’infermeria

Olga i Isaac varen partir dia 22/03 a Vibo Valentia, amb les alumnes del CFGS Infantil i la professora Paula Rovira.

Podeu seguir les seves experiències a:

Erasmus_esliceu

HUGO – Hugopersonalrealkappa