ERASMUS+ Acció KA-121 per a l’alumnat d’FPB I CFGM – CURS 2022/23

S’ha obert el termini d’inscripció i sol·licitud de beques Erasmus+ dins el marc del projecte EuroFP Balears VI, gestionat i coordinat pel Servei de Llengües estrangeres de la Conselleria d’Educació i Formació Professional.

Aquestes beques tenen la finalitat de permetre realitzar pràctiques formatives en empreses de l’estranger i convalidar la formació en centres de treball dels propis estudis o aconseguir més formació com a recent titulats.

Els alumnes que poden sol·licitar la beca són els que estan matriculats en el curs escolar 2022/2023:

• FPB Informàtica i comunicacions
  • CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes
  • CFGM Cures auxiliars d’infermeria – recent titulats

Requisits dels beneficiaris:

Els alumnes que vulguin participar en el projecte i sol·licitar l’ajuda, han de complir els següents requisits:

• Tenir la nacionalitat o permís de residència vàlid en un del països participants en el projecte EuroFP Balears VI.
  • Haver superat tots els mòduls formatius abans del començament de l’estada i complir els requisits d’accés a les pràctiques formatives. No dur mòduls pendents de primer curs en començar el procediment de selecció. No obstant això, el comitè de selecció es reserva la possibilitat d’exceptuar aquest requisit si considera que l’alumne/a ofereix suficients garanties d’aprofitament de la mobilitat.
  • Haver de realitzar la FCT en el període de març a juny, durant el curs 2022/2023, o haver realitzat les FCT a l’actual curs (CFGM Cures auxiliars de infermeria).
  • Estar matriculats al mòdul de Formació en Centres de Treball d’un dels cicles formatius de grau bàsic o mitjà que ofereix el centre.
  • Realitzar la prova de nivell d’idioma que es realitzarà al nostre centre.

Termini d’inscripció: 29 de Novembre del 2022 (inclòs)

Publicació llista provisional: 1 de Desembre del 2022

Període límit presentació al·legacions: 5 de Desembre del 2022 (inclòs)

Publicació definitiva de llista d’admesos i llista d’espera: abans del 15 de Desembre

Per realitzar la inscripció s’ha d’accedir a la convocatòria dins la secció Erasmus d’aquesta pàgina web.

• Emplenar el formulari de sol·licitud, adjuntat documents indicats
  • Emplenar i signar els annexos de la convocatòria i entregar-los a la secretaria del centre.