ERASMUS+ Acció KA-131 per a l’alumnat de CFGS – CURS 2022/23

S’ha obert el termini d’inscripció i sol·licitud de beques Erasmus+ dins el marc del projecte propi 2022-1-ES01-KA131-HED-000061232
Aquestes beques tenen la finalitat de permetre realitzar pràctiques formatives en empreses de l’estranger i convalidar la formació en centres de treball dels propis estudis o aconseguir més formació com a recent titulats.
Els alumnes que poden sol·licitar la beca són els que estan matriculats en el curs escolar 2022/2023:

• CFGS DESENVOLUPAMENT D’APLICACIONS WEB
  • CFGS EDUCACIÓ INFANTIL

Requisits dels beneficiaris:

Els alumnes que vulguin participar en el projecte i sol·licitar l’ajuda, han de complir els següents requisits:

• Tenir la nacionalitat o permís de residència vàlid en un del països participants en el projecte.
  • Haver superat tots els mòduls formatius abans del començament de l’estada i complir els requisits d’accés a les pràctiques formatives. No dur mòduls pendents de primer curs en començar el procediment de selecció. No obstant això, el comitè de selecció es reserva la possibilitat d’exceptuar aquest requisit si considera que l’alumne/a ofereix suficients garanties d’aprofitament de la mobilitat.
  • Haver de realitzar la FCT en el període de març a juny, durant el curs 2022/2023.
  • Estar matriculats al mòdul de Formació en Centres de Treball d’un dels cicles.
  • Realitzar la prova de nivell d’idioma que es realitzarà al nostre centre.

Convocatòria

• Podeu descarregar el fitxer PDF de la Convocatòria per llegir les instruccions
  • Per realitzar la Inscripció heu d’emplenar el formulari, on haureu d’adjuntar els annexos emplenats i signats

Termini d’inscripció: 29 de Novembre del 2022 (inclòs)