Erasmus

Un any més, els alumnes del Liceu participen en el programa Erasmus per a la realització de les pràctiques formatives del seu cicle en diferents destinacions internacionals. Aquesta iniciativa ofereix als joves l’oportunitat única de submergir-se en una cultura nova, aprendre un idioma estranger i ampliar els seus horitzons acadèmics i personals.

Irene Jiménez i Raquel Vicens de Grau Mitjà estan realitzant pràctiques formatives com a post-titulades a Vibo-Valentia, Italia per ampliar els seus coneixements i gaudir de l’experiència. Paula Rovira, professora del cicle, les ha acompanyat i supervisat la seva adaptació al destí i hospital.

A l’aeroport de Palma amb destí
A l’hospital on realitzen les seves
pràctiques.
Està treballant al seu hospital.
Bergamo.
Sopant amb la seva tutora de pràctiques.

Samuel Covas i Oscar Valls del CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes estan realitzant les seves pràctiques formatives en centres de treball a Wroclaw, Polònia per ampliar els seus coneixements i gaudir de l’experiència. Els ha acompanyat na Cati, coordinadora Erasmus.

A l’aeroport de Palma amb destí Wroclaw.
Arribada a l’estació de Wroclaw.
Dins l’avió amb destí Wroclaw.
A l’empresa on realitzaran pràctiques.

Isabel Martorell de Grau Mitjà esta realitzant pràctiques formatives com a post-titulada a Itàlia-Massa per ampliar els seus coneixements i gaudir de l’experiència, l’acompanyant els professors del IES Porto Cristo i Son Llebre.

Arribada a Massa amb els companys d’altres centres.
Amb les seves companyes de pràctiques
Fent pràctiques.

Daniel Sastre i Jaume Sampol del CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes faran les pràctiques a Emmen-Holanda, per ampliar els seus coneixements i gaudir de l’experiència. Els ha acompanyat n’Artem professor de grau superior d’informatica.

Foto a l’aeroport de Palma amb destí Eindhoven.
Foto al bus, anant de Eindhoven cap Emmen.
Foto a l’arribada a Emmen amb el tutor de pràctiques.

Jose Miguel Dominguez i Paula García de CFGS faran les pràctiques a Itàlia d’Educació Infantil, per ampliar els seus coneixements i gaudir de l’experiència.

Els alumnes Benjamin Roland i Antonio Rigo de CFGB d’Informàtica i comunicacions partiran després de les vacances de Setmana Santa.

El Liceu, compromès amb l’excel·lència educativa i la promoció de l’intercanvi cultural, celebra aquest èxit dels alumnes i els desitja tot l’èxit en aquesta emocionant aventura per a ells. S’espera que la seva participació en el programa Erasmus no només enriqueix les seves pròpies vides, sinó que també contribueixi a l’entesa global i a l’enfortiment dels llaços entre les nacions europees.

Aquest viatge representa una oportunitat invaluable per als estudiants del Liceu, que no només adquiriran coneixements acadèmics a les seves àrees d’estudi, sinó que també desenvoluparan habilitats interculturals i aprendran a apreciar la diversitat en un món cada cop més connectat i interdependent. Sens dubte, el programa Erasmus deixarà una petjada perdurable a la vida d’aquests joves aventurers.

Podeu seguir totes les seves activitats a l’Instagram de l’escola @erasmus_esliceu i als seus personals.

@oscar_valls

@irenejiiimenez_