Es Liceu, descobreix el Modernisme a Ciutat

El passat dijous dia 19 de gener, quan tota Palma estava preparant-se per la revetlla de Sant Sebastià, , els alumnes de 4t d’ESO  amb na Marta, en David , Na Joana Teresa i en Xavier férem un itinerari per distints indrets de la ciutat de Palma per descobrir  alguns dels edificis més destacats del Modernisme que tenim aquí.
Partirem de l’edifici modernista – secessionista- del bar Cristal, per anar descobrint alguns de tan curiosos  i interessants com can Barceló o la Casa de las medias – podeu veure fotos – per arribar finalment al Gran Hotel i als seus voltants, sense  deixar de costat els increïbles edificis de l’Aguila i de Forteza Rey.
Al final entrarem  dins el Gran Hotel i vérem un vídeo sobre el modernisme a Palma que semblava que ens havien estat seguint durant tot el matí. Va servir de recapitulació del tema. Devers  les 14,00 ja tornàvem a l’escola i més d’un estava  , ja pensant a quina plaça aniria aquel mateix vespre.