Es Liceu forma part de la campanya “Centres Educatius pel Comerç Just”

La campanya a nivell nacional “Centres Educatius pel Comerç Just”L’organitza la institució de Comerç Just SETEM amb la col·laboració de s’Altra Senalla de Palma, Finestra al Sud d’Inca i Casal de la Pau de Manacor.
Aquesta iniciativa consta d’una sèrie de fases que complirem fidels als nostres trets d’identitat i sensibilitzats amb el nostre paper de observadors crítics de la societat que ens envolta.
Aquests dies hem gaudit d’un programa d’activitats a les aules amb material didàctic i el taller de la ludoteca de s’altra senalla, tot ambientat per una exposició de què podeu gaudir al passadís d’EP i amb una cloenda molt especial, tastant els productes del comerç just, que s’han elaborat respectant els drets de les persones i del medi ambient.
Aquestes són algunes de les sensacions que hem recollit entre el nostre alumnat:
“Els nins han d’anar a escola i no fer les feines dels grans”.
“Tots tenim dret a una casa, roba, menjar i beure.”
“Comerç just vol dir que si una persona treballa molt ha de cobrar un sou just”
“Si el comerç és just jugarem més a gust”.
“El comerç just se’n cuida del medi ambient”.
“Se diu comerç just perquè intenta que la riquesa se reparteixi entre tots”.
A aquests àlbum podreu veure algunes imatges de les sessions.