Es Liceu per la PAU

Des del segon cicle ens hem animat a defensar el que trobem imprescindible al nostre món. No només no ens sembla justa la realitat que viuen a Ucraïna, sinó que ens volem implicar d’alguna manera i poder dir la nostra.

Avui hem posat punt i final a totes les accions que hem anat fent per Ucraïna. A més de la recollida també hem fet la marxa i ha sigut tot un èxit. Com ha escola ens hem trobat per dir ben alt que no volem conflictes i que apostam per la pau. També apostam per una ciutadania implicada en allò que passa en el món i per treballar més enllà de les nostres parets.

Tota la setmana hem anat treballant-ho a les aules des d’on ha sortit el manifest que hem llegit, les pancartes, els crits que deien i fins i tot s’han animat a fer alguna cançó. Us deixem un recull de tot el que hem fet i serà també un tast de la gran trobada d’escoles per la pau que es durà a terme al nostre municipi a finals de trimestre.

Si cliques damunt la imatge, accedireu a l’àlbum complet

Manifest llegit pels alumnes de 6è d’EP