Es Liceu també suma km per la fundació Vicente Ferrer

Es Liceu també suma km per la fundació Vicente Ferrer

El passat dijous vàrem posar en marxa la macro cursa virtual solidària que la UCTAIB organitza a favor de la Fundació Vicente Ferrer.

La cursa consisteix en fer alguna activitat esportiva que ajudi a sumar i arribar simbòlicament a Anantapur, una localitat del sud de l’Índia on ens hem proposat finançar una nova escola i comprar bicicletes perquè els alumnes del voltant hi puguin anar. A la web de la cursa hi trobareu tota la informació per a apuntar-vos i també més informació sobre el projecte solidari.

Des de dijous a Es Liceu també estam contribuint a fer quilòmetres solidaris amb aportacions econòmiques i amb participació de les classe així com també el de preparar activitats lúdiques diferents que ajudaran a sumar km de manera més amena i divertida. Aquí en teniu un exemple amb aquest vídeo tutorial de balll que han preparat els alumnes de 5è i 6è d’EP:

I aquí teniu algun exemple de com els alumnes de Secundària han sumat km i contribuit a aconseguir, en el moment d’escriure aquest article, més de sis mil quilòmetres.