Estrenam nou curs i agenda al lloc web de l’Aula UEEC

Al lloc web propi de l’aula UEEC hi podeu llegir:
Us volem presentar ràpidament les novetats d’aquest curs, encara que ja us anireu assabentant més completament amb el pas del temps.
Tenim un “chico nuevo en la oficina”!! És en Marc, té 12 anys i ve del C.P. Son Sardina. Encara que estigui un poc empegueït encara, creim que serà un bon fitxatge per a l’aula UEEC.
A més a més, en Rayo vendrà més sovint a veuren’s. En Rayo és el ca de Terapia Dog que vendrà amb el seu educador José a fer teràpia als/les alumnes de l’aula UEEC. Ja us anirem informant més endavant.
La setmana que ve ja començam amb les sessions d’Aquagym una altra vegada! I la nostra fisio Marta continua amb nosaltres per sort!
Ens volem acomiadar de tot l’Equip de la Granja Jovent, ja que enguany no podrem gaudir del Projecte Auba, gràcies a les retallades que aquests temps ens està imposant.
Per ara, el que volem destacar a principi de curs és  lagenda que estrenam aquest any. És una agenda completament diferent basada amb l’ús de pictogrames que diàriament usam a la nostra aula. Aquesta agenda està extreta de la pàgina web de Informática para Educación Especial de ARASAAC.
Nosaltres l’hem adaptada al nostre dia a dia i es tracta de treballar l’anticipació, els nombres, els mesos, els dies de la setmana, les estacions de l’any i el centre escolar. Ús deixam el fitxer adjunt per si us interessa veure-la i a molt millor si us animau a usar-la!