Èxit de participació en la IV Diada intercooperativa esportiva

diada esportiva cooperativaAvui al camp municipal Miquel Nadal de Palma, més de 200 alumnes de les cooperatives d’Aula BalearCIDEEs Liceu i Mata de Jonc , han realitzat per quart any consecutiu la Diada intercooperativa esportiva. Com cada any la il·lusió i participació de tos els alumnes ha estat molt gran. S’han practicat esports com el Corfbol, Kinbal, balon torre , pilota diamant, etc. Tots aquestes esports fomenten la cooperació, la igualtat entre sexes i la interrelació entre els alumnes de totes les escoles. Una altra activitat ha destacar són els reptes cooperatius. Aquí, el més important és consensuar i cooperar entre tots els membres que participen, per tal d’aconseguir l’objectiu i no es fomenta la competitivitat.
Aquesta iniciativa , com cada any ha estat organitzada per el grup de feina intercooperatiu EFCOOP – professionals d’educació física- amb el suport de la sectorial d’ensenyament
Aquest text, amb  algunes fotos de la diada, el trobareu a la web de la Unió de Cooperatives de Treball Associat de les Illes Balears.