Èxit en el IX Concert solidàri de les cooperatives

Ahir, Es Liceu va participar, amb un notable èxit, al IX concert solidari que organitza la Unió de Cooperatives . L’acte va ser presentat per l’actor Santi Pons i l’entitat benefactora del concert era Aspanob (associació que ajuda els nins malalts de Càncer).

Al Liceu hi vàrem participar amb els alumnes de 3r de primària i 3r d’ESO que varen interpretar una cançó de na Damaris Gelabert (La festa de la Pau), podeu veure el vídeo adjunt a l’àlbum de fotografies.

El concert va ser tot un èxit, tant de participació com de qualitat musical i els nostres alumnes se’n varen dur una gran experiència dins el seu calaix personal de vivències vitals, ja que cantar al teatre principal de Palma és un gran honor i una gran responsabilitat.

Aquí vos deixam unes quantes fotografies de l’event i un vídeo de l’actuació.

Molta música!!!

Si clicau damunt la imatge podreu accedir a l’àlbum complet