Feim comunitat, grans i petits

Des de fa un mes aproximadament els alumnes de 1r de FPB d’informàtica de matí i tarda ens han estat ajudant a elaborar uns marcs de fusta per l’exposició dels padrins i les padrines! Que els grans ajudin als petits fent comunitat ens ajuda a promoure la cooperació, l’ajuda mútua, la solidaritat entre grans i petits.

Amb col.laboracions com aquesta construim la base de relacions cooperatives, del treball cooperatiu i en xarxa entre tots els agents educatius i ens beneficiam els uns dels altres. Tan de bo aquests alumnes d’infantil puguin ajudar, en un futur, a altres alumnes més petits! Ells i elles, així ho esperen!

A continuació compartim algunes fotos que representen alguns dels moments viscuts. I no volem acabar sense donar les gràcies a l’equip d’FP que han manifestat la seva disponibilitat i entusiasme per ajudar als petits de la casa.

Podeu clicar damunt la imatge per a veure’n més