Finalitzam les activitats de Dinamització Lingüística amb un concurs del Gran Dictat!

Aquesta setmana hem finalitzat les activitats de Dinamització Lingüística en llengua catalana que es duen a terme als cursos de 1r i 2n d’ESO. Aquest projecte té com a finalitat potenciar l’ús de la llengua catalana en l’àmbit formal i informal a través del joc.

Aquest curs s’han dut a terme nombroses activitats, i em finalitzat el curs amb un gran concurs de l’activitat “El Gran Dictat”, inspirat amb el concurs de TV3 que porta el mateix nom.

L’alumnat que ha demostrat més habilitats en aquest concurs de lletrejar s’ha pogut emportar aquestes motxilles i bosses ben estiuenques dissenyades pels antics alumnes Robert Campillo i Jaume Vich (Melicotó).