Francisco Cambil i Fabio Munar, alumnes d’Es Liceu, guanyen el premi CODE de Palma Activa.

vertical(0)

Francisco Cambil i Fabio Munar, alumne actual i exalumne d’Es Liceu respectivament, han guanyat el premi CODE en la categoria Web organitzat per Palma Activa. Els premis CODE són una nova iniciativa de l’Ajuntament de Palma per incentivar la formació en noves tecnologies i ajudar els ciutadans de Palma a trobar o crear feina en els sectors de la programació, disseny web, videojocs i apps. Tots els participants han hagut de fer una formació obligatòria relacionada amb l’emprenedoria i també han rebut una formació especifica relacionada amb cada categoria.
A la categoria “web”, el projecte guanyador ha estat WHATSEE (http://whatsee.es/), una avançada eina de geolocalització que ofereix informació de l’entorn per estalviar doblers, conèixer gent, millorar l’experiència dels viatges… El premi d’aquesta categoria ha estat 2.000 euros per a material tecnològic. Els promotors d’aquesta idea són Fabio Munar i Francisco Cambil.

Font de la informació: