Gent de la Terra (actualitzat)

vertical(20)

Gent de la Terra (actualitzat)

Ha arribar el dia de l’estrena i tot a sortit com una seda. aquí vos deixam un parell de fotografies.

A més, avui és el Dia Mundial del Teatre, que va ser creat l’any 1961 per iniciativa de l’Institut Internacional del Teatre (ITI), però, la seva primera celebració oficial va ser el 27 de març de l’any següent.

L’Institut Internacional del Teatre és l’organització artística més gran del món. Es va crear l’any 1948 per artistes, experts teatrals i l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (Unesco, en anglès). La ITI és actualment una organització sense ànim de lucre.

En commemoració del Dia Mundial del Teatre, professionals, organitzacions i centres teatrals, així com les escoles d’arts escèniques reten homenatge a aquesta forma d’expressió.

També pretenen conscienciar els governs i a les institucions de la importància d’aquest art per a la ciutadania.

I també hem sortit per IB3!!!!

Visca el teatre!!!!

Dimarts dia 26, els alumnes de 3r estrenen GENT DE LA TERRA, a la Mostra de teatre escolar de Palma.

Se tracta d’un espectacle que s’ha elaborat a partir de l’obra de dos dels poetes més rellevants de Mallorca del segle XX: Josep Maria Llompart i Blai Bonet.

Vos hi esperam

Aquí teniu el programa de la mostra de teatre d’enguany