Germanor entre l’aula UEEC i FPB

Des de la pàgina web de la UEEC, publiquen aquesta notícia, una experiència vital de col·laboració entre dos cicles, enhorabona a tots per la iniciativa.

Els dies 30 i 31 d’Octubre, els alumnes de l’aula UEEC han realitzat un taller de cuina i maquillatge amb l’alumnat de 2n FP bàsica d’administració.

En primer lloc, vàrem realitzar un taller de maquillatge, on els alumnes de FP bàsica varen maquillar als alumnes d’aula UEEC que triaven el disseny que més els hi agradava així com la indumentària.
Després vàrem passar al taller de cuina on vàrem fer diferentes receptes. A aquest taller férem unas aranyes amb galetes, mòmies amb galetes i amb salsitxes, graneres de bruixa, i gelatina amb diferents decoracions.

Per donar per finalitzada aquesta jornada, ens vàrem reunir tots a l’aula per fer una sessió de cinema, per descomptat la vàrem acompanyar amb unes crispetes.

Han estat unes jornades molt especials per a tots, ja que hem gaudit d’uns dies plens de valors on cada un ha aportat lo millor d’un mateix.

Esperam amb moltes ganes i il·lusió poder repetir-ho prest.

vertical(0)
Si clicau sobre la imatge, en veureu moltes més