Gran èxit de participació al XIII Concert Solidari Cooperatiu

Gran èxit el passat dimarts amb el nostre nou hit de l’escola!.

Els alumnes de 5è EP, acompanyats pels de 4t d’ESO, varen rompre totes les expectatives musicals i varen fer una gran actuació al Teatre Principal de Palma.

El concert, organitzat per la Sectorial d’educació de la Unió de Cooperatives de Treball de les Illes Balears (UCATIB), va ser tot un èxit de participació, sobretot per les nostres famílies, que varen gaudir moltíssim.

El concert anava dedicat a l’associació AEFAT que té com a objectiu la sensibilització, investigació i recerca d’una millor qualitat de vida pels afectats per Atàxia Telangièctasi.

Els nostres alumnes varen interpretar magistralment dues cançons de Xanguito: Més fàcil i Milions d’estrelles. Els alumnes de 5è EP cantaren i els de 4t d’ESO, que fan l’optativa de música, els varen acompanyar amb els instruments que tenen a l’aula, ukeleles, piano, baix, bateria i algun instrument més de percussió.

Un concert emocionant que, pels qui se’l varen perdre el penjam en vídeo.

Moltes gràcies a totes i tots per la vostra participació i als mestres de música que hi han dedicat tantes hores, perquè tot sortís tant bé!

Molta música!!