Hàbits saludables: Alimentació

Hàbits saludables: Alimentació

Des del mes de novembre i fins a finals de gener, Maria Roig, cap de la nostra cuina i Toni Perelló, coordinador del menjador de primària i ESO, visiten les aules de primària.

L’objectiu d’aquest encontre és explicar als alumnes la dieta mediterrània i les indicacions que hem de cumplir a partir del mes de maig de 2019, indicacions que ja seguim a la cuina de la nostra escola; com s’elabora i s’aprova el menú de l’escola:  la comissió de menjador on participen famílies, una dietista, personal de la cuina i del menjador i els hàbits que treballem a l’espai educatiu del menjador.

També, na Maria, ha aprofitat per demanar als alumnes la seva opinió sobre el menú de l’escola. Quins plats els agraden més i quins menys.

Una experiència docent ben interessat.

Si clicau damunt la imatge, accedireu a l’àlbum complet