Hem obtingut el Premi en Treballs col·lectius relacionats amb les ciències, ciències de la salut enginyeria i arquitectura, dins els Premis d’Investigació per a alumnes de batxillerat i de cicles formatius de grau superior convocats pel Consell Social de la UIB

És el resultat del que us contàvem a aquesta notícia.

Podeu veure la convocatòria aquí. Concretament aquí.

La nostra enhorabona a Joan Galmés, Marco, José Antonio i Albert.

CATEGORIA 4.

Treballs col·lectius relacionats amb les ciències, ciències de la salut enginyeria i arquitectura.

En aquesta categoria s’ha concedit un premi.

El treball premiat és el següent:

Treball: Recipeland. What do you have?

Autors: Marco Antonio Hernández Da Silva, José Antonio Jiménez Serrano, Albert Alonso Andreu

Professor responsable del treball: Joan Galmés Riera

Centre educatiu: Es Liceu S. Coop.

Els premis. Tots els alumnes premiats són guanyadors d’una matrícula gratuïta del primer curs complet de qualsevol titulació oficial de la UIB, i l’estada gratuïta durant el primer mes del curs a la Residència d’Estudiants de la UIB, o, en cas de no tenir previst de viure-hi, abonament anual a les instal·lacions esportives de CampusEsport. Cada professor/a responsable del treball o dels treballs guanyadors, rebrà un val de 300 euros per cada treball premiat, per a l’adquisició de llibres, música, material informàtic o educatiu.