Ho hem tornat a fer!!! Gràcies a tots/es per la participació a la 5a Cursa Solidària

Hem pogut tornar a posar en marxa la màgia de la Cursa Solidària, aquest any a favor de l’Associació ENACH, amb un alt nivell de participació… Més de 400 persones varen poder fer possible ahir que Es Liceu s’omplís novament de vida i solidaritat.

A falta de comptar les darreres aportacions de darrera hora, vàrem aconseguir recaptar més de 3200€ per a una bona causa. Dos alumnes varen fer entrega del “Xec” a la família de na Laura Barceló, amb discursos del Batle del municipi, Miquel Cabot, i el director de l’escola, Kico López.

La cursa es va fer en diferents tandes, repartides per edats, i va ser tot un èxit, sobretot per als més petits que és veia en les seves cares la il·lusió de poder participar de manera directa en la cursa de la seva escola i a la vegada aportar el seu granet d’arena per a una bona causa.

Si clicau damunt la imatge, accedireu a l’àlbum de fotografies.