HxI – Mallorca i Maria Duran reben el reconeixement “Meninas 2023”

Tal i com llegim al Diari de Balears:

El col·lectiu Homes per la Igualtat de Mallorca i la jurista Maria Duran han rebut aquest dijous el reconeixement Meninas 2023 pel seu treball a favor de l’eradicació de la violència masclista a les Illes Balears.

La delegada del Govern espanyol a les Balears, Aina Calvo, ha estat l’encarregada de lliurar les distincions, que s’atorguen amb motiu de la commemoració del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones, el 25 de novembre.

Aquests reconeixements, de caràcter honorífic, es concedeixen des del 2013 a persones, col·lectius, entitats i institucions destacades en la prevenció i la lluita contra la violència masclista i en l’atenció, l’assistència, la protecció i la recuperació de les víctimes.

Des del 2013, l’associació Homes per la Igualtat treballa a favor de la igualtat de drets entre homes i dones i contra la violència de gènere en qualsevol de les seves formes i manifestacions, amb l’objectiu de construir nous models de convivència i entendre la masculinitat.

A més, aquest col·lectiu està molt associat a l’escola ja que hi té vincles molt personals, la seva junta està formada per algunes antigues famílies de l’escola i per socis de la nostra cooperativa.

Enhorabona per aquest merescut premi!!!