Hortet de Secundària

Hortet de Secundària

L’hortet és un espai natural de creació pròpia que sensibilitza a l’alumne cap a la importància de les plantes i els éssers vius en el cultiu dels vegetals que formen part d’una dieta sana.A la vegada afavoreix i contribueix a l’educació mediambiental i al desenvolupament individual i social, fomentant el treball comunitari.

El diàleg, la cooperació i la responsabilitat són estratègies educatives que es treballen en aquest espai oferint un model d’interacció entre els alumnes, aportant també un model de vida saludable.

L’aprenentatge d’aquests valors s’ha de fer des de l’acció, des de l’aprenentatge de formes de vida i tècniques que són respectuoses amb el medi.

El nostre hortet també ens permet gaudir d’un espai agradable on ens sentim tranquils,un espai de contacte amb la terra, les plantes, els animalons i amb noltros mateixos.

“A l’hortet ho pas fenomenal“ Luis
“Orgullòs perquè he donat vida a un esser viu“ Alex
“Estic content d’anar a l’hort i em divertesc“ Marc
“Me sent tranquils perquè m’agrada veure crèixer les flors, ensumar l’herbasana i veure els animalons. Me desconecta de tot“ Alicia