II Jornada d’Escacs d’Es Liceu

[Actualització]

Ens dirigim a vosaltres per informar-vos sobre un canvi de dia de la II Jornada d’Escacs, originalment prevista per dia 22 d’aquest mes. Després de considerar diverses variables i analitzar l’acollida que ha tingut, hem pres la decisió d’ajornar l’esdeveniment al dia 10 de juny.

Volem assegurar-vos que aquest canvi s’ha pres amb molta consideració i amb l’objectiu de millorar l’experiència de tots i totes. Hem notat una manca de participació i creiem fermament que, donant més temps a vosaltres, les famílies per preparar-se i organitzar-se, podrem aconseguir una major presència i implicació en aquesta jornada.

Entenem que les vostres agendes poden estar ja programades i que aquest canvi podria generar algunes incomoditats. Us assegurem que ho fem amb l’interès de crear una experiència més enriquidora per a tots i totes les participants.

Agraïm la vostra comprensió i suport en aquest ajust de calendari. Estem convençuts que, amb aquest canvi, podrem aconseguir una jornada d’escacs amb més presència.

Afegir que el procediment per apuntar-se serà el mateix. Tindreu el formulari que haureu d’emplenar de nou amb el nous horaris i dates.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Es Liceu té el plaer d’anunciar la seva II Jornada d’escacs, que tindrà lloc el proper dia 22 d’abril a les 16:30h. Aquesta emocionant competició està oberta a tots els estudiants de l’escola, des de primària fins a secundària, passant per formació professional i ofereix una oportunitat única per demostrar i sobretot aprendre les habilitats d’escacs.

Aquesta jornada, té com a objectiu promoure l’aprenentatge i la pràctica dels escacs entre l’alumnat, fomentant la concentració, l’anàlisi estratègica i el pensament crític. A més, aquest esdeveniment proporcionarà un espai de convivència i intercanvi d’experiències entre els amants d’aquest joc mil·lenari. Per participar en el torneig, els estudiants interessats han de registrar-se a través del formulari d’inscripció, on també hi trobareu tota la informació necessària per participar-hi.

Les inscripcions estaran obertes fins al 15 d’abril, i s’encoratja a tot l’alumnat a no perdre aquesta oportunitat d’aprendre i divertir-se. El torneig es desenvoluparà en diverses rondes, utilitzant el sistema suís, que permetrà les jugadores i jugadors a  jugar contra oponents de nivell similar.

Desitgem a tots els participants molta sort i esperem veure-vos en aquesta segona jornada d’escacs!