Inici del segon trimestre

Inici del segon trimestre

Estimades famílies,

Hem gaudit d’uns dies de descans acompanyats/des d’un clima enrarit de prevencions, inseguretats i contagis. Sembla que aquesta greu situació condicionarà la tornada a les aules i es preveuen absències i baixes que complicaran l’organització habitual del centre.

Desitjam que la malaltia hagi respectat les vostres persones estimades i, si no ha estat així, que passeu aquests difícils moments el millor possible.

Una vegada més, torna a ser imprescindible la vostra col·laboració per a continuar vetllant perquè l’escola sigui un lloc de trobada segur. Caldrà extremar les mesures de seguretat, vigilar la possible simptomatologia i preparar-nos per als possibles ambients freds que es crearan fruit de la ventilació necessària.

L’escola reforçarà els sistemes de desinfecció i neteja, presentarem propostes segures i respectuoses, l’ús de gel hidroalcohòlic, la ventilació dels espais d’aprenentatge, els mesuradors i tots els mitjans al nostre abast estaran en ple rendiment des del primer moment.

Sabem que el sistema sanitari lluita per estar a l’alçada d’una pandèmia com la que patim i que tot i que els protocols i les gestions no sempre són fàcils d’entendre, confiam que és el camí que ens convé per a sortir-nos-en.

Us volem transmetre la màxima tranquil·litat possible, apel·lam a la vostra comprensió i suport i us animam a fer arribar un missatge positiu i d’unió als vostres fills i a les vostres filles.

Us adjuntam la carta que ens ha fet arribar la Conselleria d’Educació i Formació Professional per a vosaltres i compartim també  els detalls corresponents als darrers ajustaments que l’administració proposa per a facilitar el camí.

Salut i força

L’EQUIP DIRECTIU