Intercanvi d’experiències

Intercanvi d’experiències

Hem compartit una nova sessió d’intercanvi d’experiències.

Aquest espai de trobada pretén mostrar d’una manera àgil i entretinguda alguna idea que permeti entendre les realitats dels diferents sectors que conformen la nostra cooperativa.

En aquesta ocasió, un grup d’alumnes de 4t d’ESO ens han convidat a fer una passejada històrica pels principals corrents econòmics per a acabar amb la interessant aportació d’en Tià Riutort, antic alumne i autor de reconeguts treballs sobre economia social.

L’exposició, les conclusions de la qual han esdevingut un reconeixement del món cooperatiu, ha estat fruit d’una feina coordinada en xarxa entre professors de diferents àrees, alumnes i experts.
Amb vivències, na Noemí ens ha permès gaudir d’un recull d’idees i d’imatges del procés d’aprenentatge dels primers mesos a infantil.

Na Dolors i n’Svetta ens han fet una instructiva repassada a l’organigrama de l’escola, fent especial esment al personal no docent.

Na Xisca i en Montse ens han mostrat l’organització del cicle mitjà d’infermeria i les seves possibilitats educatives de relació.

La sessió ha estat variada i profitosa.

Si clicau damunt la imatge, podreu accedir a l’àlbum complet