Intercanvis amb Bretanya, França

L’alumnat de 3r d’ESO participa en un intercanvi amb l’escola Saint Pierre, a Briec, i rebem la visita d’un grup d’alumnes de l’Institut Le Likès, Quimper

El curs passat l’alumnat de 3r d’ESO del Liceu es va estrenar amb un intercanvi escolar amb alumnes de Bretanya, França. Va ser una experiència molt positiva, divertida i nova pel nostre centre. Tant així que aquest any hem decidit repetir-ho.

Des del dia 2 al 10 d’octubre vam tenir la visita de les professores i alumnes de l’escola Saint Pierre, que ja ens visitaren el curs passat, i també d’un grup d’estudiants de l’Institut Le Likès, Quimper.

Vam fer moltes activitats plegats – anar d’excursió a la Serra de Tramuntana, visitar les instal·lacions d’AMPADIP, preparar un taller de català per als visitants. A més, els i les alumnes visitants varen preparar un berenar el primer dia juntament amb els nostres alumnes de l’aula UEECO. L’alumnat de 4t d’ESO els va fer una ruta de llegendes per Palma.

El grup d’atletes de Le Likès va fer algunes activitats esportives amb l’alumnat d’FPB i va entrenar amb el Club d’atletisme de Muro. El nostre professor de secundària, en Xavier Seguí els va guiar pels escenaris amb més encant i història de la ciutat de Palma.

També vam compartir experiències fora de l’escola amb les famílies d’acollida: anaren a la platja, a visitar diferents pobles de l’illa, etc.

Aquí podeu veure fotos de l’estada dels 2 grups a Mallorca.

Pel mes de maig serà el nostre torn i agafarem avió per descobrir com és la vida a Briec durant una setmana.