Ja ens estam preparant per la mostra de teatre escolar que organitza cada any l’Ajuntament de Palma. Aquest any participarem amb tres muntatges . Na Noemí Sobrino treballa l’obra: “ Caputxeta’s project” amb els més petits de l’escola.Na Margalida Cortès està muntant “ Beneït el pati” amb els més grandets i en Rafel Fiol està dirigint “ CreARTeatre”, una producció col·lectiva que duran a terme els alumnes de secundària de l’activitat optativa de teatre.
Fa any que a l’hora de d’organitzar les classes de teatre tenim molt present la filosofia de Georges
Laferrière, on parla de la figura de l’artista pedagog i el defineix com el binomi fantàstic que permet tenir aquest doble punt de vista en un programa de formació i permet cercar el punt d’unió entre els dos; perquè cinc grans principis uneixen aquestes dues figures:
* Totes dues ensenyen i parlen d’allò qua estimen apassionadament.
*Una i altra, transmeten el saber i el saber fer amb rigor i flexibilitat alhora.
*Amb el fervor de les seves conviccions permeten l’obertura a la creativitat.
* Integren la gent: uns amb altres i amb els esdeveniments.
* Totes dues s’enriqueixen i aprenen el saber ser.
Aquí teniu un tast fotogràfic de les nostres obres. Gràcies Albert Aguilera per la teva dedicació i professionalitat a l’hora de fer aquest reportatge!.
Que comenci la funció!
Noemí, Rafel i Margalida.