Ja som 55 cooperativistes! (notícia modificada)

Als dos nous socis, Borja Martorell, Mestre de Primària en Educació Física, ex-alumne de l’escola, i Miquel Piulats, Enginyer informàtic, un dels membres fundadors de Softcatalà,  l’Assemblea del passat 24 de novembre els va donar la benvinguda, i el President va fer entrega de la litografia de Juan Arroyo, soci fundador de la cooperativa, la qual es va fer en commemoració del 25 aniversari de la cooperativa per obsequiar a tots els socis i sòcies i ara es lliura als nous socis i sòcies que entren a la cooperativa.
A l’octubre de 2009 us informàvem que els darrers anys s’havien incorporat a la cooperativa Es Liceu 7 nous socis i sòcies. Dels 20 fundadors prest farà 31 anys, havíem passat a 51 cooperativistes. A l’Assemblea de socis es va fer un reconeixement als qui  s’havien incorporat els darrers anys. Ho podeu recordar aquí.
Després, el curs passat, us informàvem aquí  de la incorporació de 4 nous socis més, cosa que succeïa mentre altres dos ens deixaven per conduir la seva vida cap a altres horitzons. Per això en aquell moment érem 53. I per tant, ara som 55.
Desitjam a Borja i Miquel una llarga i enriquidora vida cooperativa!