Ja som a Primer

vertical(0)

Ja som a Primer

Hola famílies,

Ja som nins i nines de primer. Vam començar el nostre gran viatge d’educació primària i seguim molt emocionats i motivats per aprendre moltes coses i sobretot per gaudir tots junts.

Aquestes primeres setmanes hem fet moltes activitats per tal de prendre contacte amb aquesta nova etapa, com conèixer una mica més l’escola (hi havia llocs on no havíem estat mai), conèixer el funcionament de primària o coses per conèixer-nos una mica més.

A continuació vos volem compartir un vídeo per a què pugueu veure com hem treballat aquestes primeres setmanes del curs. Podreu observar diferents propostes i activitats de cada àrea, llenguatge, matemàtiques, música…. Veureu que ens ho passam genial amb totes elles i aprenem moltíssim.

Esperam que vos agradi molt i que pugueu endinsar-vos dins el nostre gran viatge.

ALUMNES DE 1r D’EDUCACIÓ PRIMÀRIA.