Notícia actualitzada: Ja són a Marratxí els 15 professors i els 17 alumnes participants en el programa europeu Comenius.

Podeu veure una nova ressenya aquí.
Just ahir us contàvem que ja ho teníem tot a punt.
Avui ja podeu veure al “Diario de Marratxí” (ho podeu veure també en català) la notícia que comença explicant que… “Convidats per Es Liceu, ja són a Marratxí els 15 professors i els 17 alumnes participants en el programa europeu Comenius, en el qual també s’integra el centre educatiu del Pont d’Inca i el principal objectiu és reforçar la dimensió europea en el camp de l’educació infantil, primària i secundària promovent la mobilitat i la cooperació entre centres educatius de diferents països”...