Jornada de la xarxa de centres coeducatius

Seguim l’estela del Dia Internacional de la Dona donant passes cap a la igualtat. La setmana passada varem fer una tenyida de camisetes dins les activitats del 8M amb els grup d’Infantil, Primària i Eso.  Aprofitant una activitat lúdica varem continuar la tasca de treballar la lluita per la igualtat d’oportunitats entre dones i homes, que durant aquest mes cobra una especial importància.

També varem assistir a la 1a Jornada de la Xarxa de Centres Coeducatius de les Illes Balears, organitzada per Convivèxit, per explicar l’experiència de les agents de coeducació de la nostra escola. Un dia d’aprenentatges col·lectius molt profitós que ens va servir per inspirar-mos i a la vegada inspirar a altres escoles en les accions coeducatives del proper curs. La nostra activitat dels icebergs de bones conductes per lluitar contra la violència masclista va ser tot un èxit, i a la vegada nosaltres varem aprendre d’altres centres que posen les cures al centre, tasca imprescindible per fer una feina real i de qualitat a favor de la igualtat.  Entendre que la coeducació és l’únic camí és el nostre gran repte com a comunitat educativa. Les cures, la protecció a l’alumnat lgtbiq, l’atenció a la diversitat i l’antiracisme són eixos imprescindibles per a una coeducació efectiva. Tenim molts reptes i idees per desenvolupar.