JORNADES TIC:”L’EDUCACIÓ DIGITAL, UN NOU REPTE”

Com podeu veure a la pàgina web del Centre de Professors/es de Palma, el dilluns 6 i dimarts 7 de juny han tingut lloc les  JORNADES TIC:”L’EDUCACIÓ DIGITAL, UN NOU REPTE”, amb els següents objectius:
Reflexionar sobre el nou repte que suposa l’educació digital.
Compartir experiències relacionades amb l’ús d’eines TIC a l’àmbit educatiu.
Presentar aplicacions TIC relacionades amb l’atenció a la diversitat.
Educar en el bon ús de les TIC.
Debatre sobre les propostes pedagògiques, organitzatives i de millora futura.
Conèixer les previsions pel curs 2011-2012 quant a dotacions, infraestructures i pla de formació de professorat, lligat al projecte Xarxipèlag 2.0.
A la mateixa pàgina del CEP, podeu veure el programa, amb totes les ponències hagudes. Ho han coordinat na Conxi Manresa i en Pep Caraiol
Nosaltres hem tingut el gust d’exposar els nostres avatars i el nostre “brico-tic”. En Jaume Obrador, coordinador del servei tècnic intercooperatiu, del qual us en farem una crònica més ampla properament, ha explicat tot el que hem fet per disposar, amb els nostres propis medis, de connectivitat a les aules, de servidors que poden sincronitzar arxius de tots els i les alumnes, autenticar, regular l’accés als recursos, etc. A més de disposar d’aules virtuals i gestors de projectes intercooperatius, entre les escoles cooperatives.  En Pere Negre, el nostre professor-inventor, ha mostrar el funcionament de les nostres wiipissarres. En Pau Cabot, de Mata de Jonc, ha mostrat també les possibilitats de les wikis com a eina educativa.
Les jornades es podien veure en directe des de la pàgina web del CEP, i es feien propostes a través de twitter.
Us mostram alguns moments: