Joves emprenedors i solidaris Més de 1.300 nens mostren els seus projectes solidaris a la plaça Major

Notícia al Diario de Mallorca.
La plaça Major acull aquest matí un bullici fora del normal. Uns 1.400 nens de 24 centres escolars de Palma, Inca i la zona nord de l’illa participen en el mercat Icape (Pla Integral d’Impuls de les Capacitats Emprenedores d’Educació).
Cada classe participant ha dissenyat un projecte de cooperativa o ONG amb el que recapten fons i dels quals una part es destinaran a una entitat benèfica real.
Els alumnes, des de 5è de Primària a 4t d’ESO, amb el suport dels seus tutors, s’encarreguen d’explicar el seu projecte, publicitar entre els vianants de la plaça Major i vendre els seus productes, elaborats per ells mateixos.