La gran taula periòdica.

Per commemorar l’Any Internacional de la Química, 2011, els alumnes de 4t de ESO: Núria Barceló, Clara Ramis, Ana Millán, Mar Cañellas, Ana Ibañez, Sofía Franco, Alejandro Hurtado, Nèlia Albalà, Mar Ruiz, Marc Lladó i Albert Perelló,van participar, el curs passat, en l’àrea de Ciències de la Naturalesa, en un concurs anomenat “La Taula periòdica entre tots“, organitzat pel Departament de Química de la UIB, l’Associació de Químics de les Illes Balears i el Col·legi Oficial de Químics de les Illes Balears.
En aquest concurs varen participar en el disseny d’una taula periòdica participativa de gran format, on va col·laborar l’alumnat d’Educació Secundària de les Illes Balears de diferents instituts. Nosaltres amb els següents elements: Àstat, Magnesi, Rodi, Urani i Tel·luri, i que ha quedat instal·lada a l’Edifici Mateu Orfila de la Facultat de Ciències de la UIB.
El dimarts passat varem rebre la invitació, convidant-mos als alumnes que directament varen participar en el projecte junt amb els professors implicats, a l’acte d’inauguració de la Taula Periòdica a l’Edifici Mateu Orfila.
Podeu veure el reportatge fotogràfic aquí.